Selle auto lugu on pikem. Minu jaoks esimene valge auto ja vist ka üks esimestest, mis tegi läbi nii trastilise muutuste. Pruunist autost sai valge. Boonuses veel, tegemist oli G4S endise autoga, kleebised eemaldatud, nende alune värv oli valge, nagu peab. Lendraua tõttu värvkattes aga tegelikult oli auto värviks midagi helebeeži. Aga siin ütleb küll 1 pilt rohkem kui 1000 sõna.
Lendraud on valge auto puhul omaniku suurim vaenlane. Kui seda ei eemaldata siis värvu auto peagi pruunikaks. Allolevalt fotolt on väga hästi näha ainuüksi tooni vahe pagasiluugi ja muu kere vahel. See ei ole mustus, see on luuki kinni jäänud, kergelt roostes, mikroskoopiline raud. Vasakpoolsel fotol on isegi näha G4S logo kontuur luugil.Parempoolsel fotol näha tulemus peale pesu, ehk siis peal pesu käigus tehtud lendraua eemaldamist.
Lendraua eemaldamiseks kasutatakse ainet, mis reageerib auto lakikihti kinni jäänud rauaosakestega ning keemilise protsessi käigus lagundab need ära. Reaktsiooni käigus muutub keemia värv reeglina punaseks. Sama kemikaali võib leida ka reageerivate veljepuhastusainete sees. Videos näed kui hull asi auto juures tegelikult on. Teistel värvidel paistab see kahjustus lihstalt vähem silma.
Nagu ülevalt näha siis sai auto üldmulje juba kõvasti parem lihtsalt väga põhjaliku pesuga. Otsa läks veel poleerimine ja vahatamine. Auto sai omanikule üle antud, omanik viis auto koju, naisele tagasi, naine, kes enne arvas, et mõttetu, palus teine auto saata ka minu juurde – väga rahulolev autoomanik!